niedziela, 20 listopada 2011

Reaktywacja

Oj, dużo czasu minęło odkąd zaglądałam tu ostatni raz...
Przez te kilkanaście miesięcy trochę się zmieniło - znalazłam nową pracę, kupiłam wymarzone mieszkanie, zdołałam je urządzić i tak się przyzwyczaić do nowego miejsca, że już nie pamiętam jak to było go nie mieć:).
W nowym mieszkaniu - choć małym - znalazło się trochę przestrzeni na wszystkie moje papiery, wstążki, stemple i dziurkacze, co niewątpliwie ułatwia szukanie przedmiotów w twórczym amoku, jak i późniejsze sprzątanie pobojowiska.
Tak mniej więcej prezentuje się mój stół, kiedy pracuję:



Nic dziwnego, że co chwilę ginie mi ołówek, którego przed chwilą używałam (zwykle łażę do biurka i z powrotem kilka razy, wygrzebując z jego czeluści kolejne), stempel, który gdzieś był pod ręką, nie mówiąc już o guzikach czy przyciętych kawałkach rafii...

W listopadzie dwie ważne dla mnie osoby świętują urodziny. Fajna to okazja, żeby nawet mimo braku czasu rozłożyć się ponownie z całym sprzętem i coś porobić:


i jeszcze:

Użyte materiały: 
Papiery Webster's pages Petite papers - "Ladies&Gents and Trendsetter", kwiatowa dziewczynka i róża - wycinanka Taunus Grusskarten Verlag, stemple 7Gypsies oraz Clear Art Stamps "Bird Notes" plus zwykły datownik, literki My Little Shoebox "Linen", ćwiek Heyda z serii "Herzen", badzik American Crafts Fla!r z serii "Beauty", tusz Latarnia Morska, puder do embossingu Adironrack "Espresso", rafia i sznurek.

1 komentarz:

  1. Jedną ważną znam ...a druga?:) Kartki dla Jaśka nie widziałam, więc dobrze że przez przypadek tu zajrzałam...:)

    OdpowiedzUsuń